Frisse business met DubbelFrisss voor de horeca

Vandaag (5 april 2008) is de B2B site over "DubbelFrisss in de horeca" gelanceerd. Op de site laat Wesley zijn zakelijke kant zien. We kennen Wesley uit de TV-reclames van DubbelFrisss, hij schreeuwt het beroemde zinnetje "Zoenen, zoenen! Maak me gek!". Deze keer geeft hij - losjes in het pak gestoken - tips voor horeca ondernemers over de "Gouden regels van frisse business".

Onze uitdaging

De opdrachtgever had een paar interessante wensen: de site moest in dezelfde stijl als het offline campagne materiaal, maar ook net even iets meer bieden. Daarom hebben wij gekozen om het campagnebeeld te mixen met een korte blik op Dr. Wesley's kantoor. En dat is overal! In het café, op het terras, in het pretpark en op de sportvelden.

De centrale doel van de site is de horeca-ondernemer duidelijk te maken waar ze DubbelFrisss het beste op de menukaart kan zetten. Daarvoor hebben we de "Horeca drankenkaart scan" ontwikkeld.

Voor ons was dit een uitdagend project en ja, we zijn zeker meer DubbelFrisss gaan drinken!

Bekijk het resultaat op www.houjebusinessfrisss.nl. Voor alle andere vragen, neem contact op met Gerard Klein.

 
amesroom.gif
BUREAU VOOR ONLINE MARKETING, ZOEKMACHINE MARKETING, COMMUNICATIE & VISUAL DESIGN